علیرضا و محمد طاهاعلیرضا و محمد طاها، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هدیه های خدا * تموم زندگی مامان و بابا

ورود به ماه پنجم بارداری...

1393/1/17 12:10
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های خوشگلم. خوبین انشاالله؟؟؟

امروز با همدیگه وارد ماه پنجم شدیم. یعنی دقیقا١٧هفته و١روزتشویق باورم نمیشه خیلی زود گذشت .خیلی خوشحالم. دوست دارم این ماههای باقیمونده هم واسم زود بگذره و بتونم شما رو بغل کنمماچ

این روزا که اومدم خونه خودمون بابایی خیلی زحمتمونو میکشه. از غذا درست کردن و ظرف شستن گرفته تا کارای دیگهقلب با اینکه از سر کار خسته میاد خونه ولی خیلی به فکرمونه. اوهتا من از جام پامیشم تا یه کوچولو کمکش کنم دعوام میکنه و میگه تو فقط برو دراز بکش.منتظر

اینم بگم عید امسال بااینکه هیچ جا نتونستم برم و کاملا خونه نشین بودم یکی از بهترین عیدای عمرم بود. چون شماها رو داشتم. انشاالله سال دیگه شماها هم به جمعمون اضافه میشین و میشیم یه خونواده ٤ نفره و حسابی بهمون خوش میگذرهخوشمزه

راستی من دیگه منتظر تکوناتونم ها... هی دستمو میزارم رو شکمم تا تکوناتونو بفهمم. البته بعضی وقتها یه چیزایی حس میکنم ولی مطمئن نیستم. میگم شاید توهم میزنم. زود شروع کنین که طاقت ندارمچشمک

هنوز نمیدونم جنسیتتون چیهسوال ولی شونزدهم وقت سونو آنومالی دارم. اول از همه سلامتیتون رو از خدا میخوام.فرشته واسه من و بابایی که اصلا فرق نمیکنه. هر چی که باشین عاشقتونیم. حدس خودم یه گل دخمل و یه شازده پسره.تا ببینیم چی پیش میاد.بای بای

انشاالله که همه چی خوب پیش بره. خدایا نی نی هامو به خودت سپردم . مواظبشون باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)