علیرضا و محمد طاهاعلیرضا و محمد طاها، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

هدیه های خدا * تموم زندگی مامان و بابا

سونو آنومالی...

1393/1/17 12:45
192 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظارم سر رسید و تعطیلات عیدم تموم شد. ١٦/١/٩٣ برای سونوی آنومالی وقت داشتم.لبخند اون روز چون اولین روز بعد تعطیلات بود خیلی شلوغ بود و یکی دو ساعتی طول کشید تا نوبتمون بشه.اوه

ایندفعه هم با اجازه خانوم دکتر بابایی همراهمون اومد داخل .عینک شکر خدا این بارم همه چی خوب بود و فسقلیام سالم سالم بودن.هورا دل تو دلم نبود که جنسیتتون رو هم بفهمم. خانوم دکتر هم با تلاش زیاد برای فهمیدن این موضوع گفت یکیشون مطمئنا پسر و اون یکی هم با احتمال ٧٠ درصد پسر.الهی فداتون بشم منماچ

ما هم کلی خوشحال شدیم و مثل همیشه سلامتیتونو از خدا خواستیم.فرشته

با تموم شدن تعطیلات و شروع شدن مجدد دانشگاه بابایی من دوباره اومدم خونه مامانم. خیلی دوری از بابایی واسم سختهگاوچران ولی میدونم که بالاخره این روزا میگذره و انشاالله سه تامون با هم میریم پیش بابایی.خیال باطل  

راستی چند روزی میشه که دارم حرکتاتونو حس میکنم.خوشمزه خیلی حس قشنگیه اصلا قابل وصف نیست. دیگه واقعا دارم از لحظه لحظه ی بارداریم لذت میبرم. خدایا به خاطر همه چیز ازت ممنونمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مينا
17 فروردین 93 13:12
سلام عزيزم، اميدوارم زودي دو تا وروجكت بيان تو بغلت!!
mom
29 فروردین 93 13:00
ایشالله باقی راهم به زودی برات میگذره و نی نی های نازت میان بغلت